הפקת מסמכים – כללי
תפריט ימני – > הפקת מסמכים– > בחירת סוג המסמך
- בחירת הלקוח שעבורו מעוניינים להפיק את המסמך.
* במידה והלקוח הינו לקוח מזדמן ( אינו קבוע )- אין צורך להקימו במערכת , אלא בעת הפקת המסמך ניתן ללחוץ על "לקוח מזדמן " – שם ניתן לרשום את פרטי הלקוח בראש החשבונית.
2. בשורת נושא המסמך – ניתן להזין כותרת כללית למסמך (עבור מה מופק המסמך).* אינו שדה חובה.
3. בעת הזנת פריטים במערכת ישנן שתי אפשרויות:
הזנת פריטים חייבי מע"מ – בשורה זו עליך להזין פריטים הכוללים מע"מ.
הזנת פריטים פטורי מע"מ – שורה בה עליך להזין פריטים פטורי מע"מ בדכ לשימוש עוסק פטור.
מק"ט אינו שדה חובה.
* ניתן להוסיף פריטים קבועים במערכת ע"י הכפתור "הוספת פריטים לקטלוג".
*במידה ומעוניינים לעגל סכום- יש לסמן V בתיבה השמאלית- "עגל סכום "
4. שליחה לאימייל – במידה וכתובת הדוא"ל לא מצוינת בפרטי הלקוח – ניתן להוסיף אותה בחלק התחתון של המסמך, בלחיצה על "שליחת דוא"ל ".
- לחיצה על "צור חשבונית ".