1-700-70-10-88 התחברות חודשיים חינם מ-ע-כ-ש-י-ו

הסבר על סליקת אשראי
ותהליכי סליקת כרטיס אשראי

רבים מהעסקים הפונים אלינו אינם מודעים או מכירים לעומק את תהליך הסליקה – איך זה עובד בפועל, מה נדרש כדי לבצע סליקת אשראי ולחייב את הלקוחות , מהן האפשרויות השונות הקיימות כיום ועוד.

במיוחד לצורך כך, הכנו מאמר שיעשה לכם סדר בנושא :

סליקה הינה תהליך בו העסק מאפשר ללקוחות שלו לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

כל בעל עסק יכול לגבות מהלקוחות שלו באמצעות חיוב כרטיס האשראי שלהם – פעולה שיש לה יתרונות רבים לבעל העסק – שליטה בתהליך הגביה, הסרת חסמים בגביה, חסכון גדול באמצעים ומאמצים ועוד….

האפשרויות השונות לביצוע סליקת האשראי מהלקוחות:

  • העברת כרטיס האשראי במכשיר פיזי כגון "כספית" או קופה רושמת כפי שנמצאת ברשתות השיווק והסופרמרקטים – יש הגבלה בשימוש הואיל וניתן להשתמש במערכת זו אך ורק כאשר נמצאים על יד הקופה.
  • רכישת תוכנה המותקנת על מחשב משרדי , באמצעותה ניתן לבצע את החיוב ע"י רישום פרטי כרטיס האשראי בשדות המתאימים – יש הגבלה בשימוש הואיל וניתן להשתמש במערכת זו אך ורק כאשר נמצאים פיזית על יד המחשב.
  • רכישת מערכת סליקה המותקנת בשרתי ענן , אליה ניתן להיכנס באמצעות האינטרנט. באמצעותה ניתן לבצע את החיוב ע"י רישום פרטי כרטיס האשראי בשדות המתאימים וחיבורה למערכת של חשבונית אוטומטית (ראה הסבר בהמשך). באמצעות תוכנה זו ניתן לבצע סליקה גם באמצעות מכשירים סלולריים  או אפליקציות תואמות – אין הגבלה בשימוש וניתן לבצע את החיוב מכל מקום ובכל זמן.
  • הקמת אתר מסחר באינטרנט אליו הועלו מוצרים שונים. כל מוצר מוגדר בכל דף, ניתן לרכוש אותו ע"י כך שהקונה ממלא את פרטי כרטיס האשראי שלו אונליין מכל מקום ובכל זמן, הנתונים נבדקים אונליין ובמקרה של אישור תתבצע העסקה – אין הגבלה בשימוש וניתן לבצע את החיוב מכל מקום ובכל זמן.
  • הקמת דף מכירה באינטרנט עם פרטי המוצר או השירות אליו יופנו הלקוחות אשר יבצעו באמצעותו תשלום ע"י הזנת פרטי כרטיס האשראי שלהם – אין הגבלה בשימוש וניתן לבצע את החיוב מכל מקום ובכל זמן.

בכל אופציה מהרשום למעלה, לאחר הקלדת ואישור פרטי הכרטיס , מתבצעת בדיקת חיוב העסקה מול כרטיס האשראי אונליין ותוך שניות מתקבל אישור או דחיית הכרטיס מחברת הסליקה או חברת כרטיס האשראי.

דחיית הכרטיס תיתן גם חיווי לסיבת כישלון החיוב – אין אישור לסכום, הזנה שגוייה של נתונים, כרטיס גנוב, כרטיס פג תוקף וכד'.

בכל אחת מהאפשרויות ניתן לחבר את מערכת הסליקה למערכת החשבוניות שלנו כך שבכל פעם שמתקבל אישור לחיוב כרטיס האשראי תצא חשבונית באופן אוטומטי ותישלח אונליין ללקוח הרוכש
(אנו קוראים לשירות זה "חשבונית אוטומטית" או "אוטומציה" ובחוגי המקצוע נוהגים לכנות תהליך זה בשם
API Application Programming Interface).

האפשרות הנוחה ביותר עבור עסקים הינה השלישית ברשימה – רכישת תוכנה אונליין אשר מכסה את כל מגוון הצרכים של העסק הקטן הואיל וניתן לעשות בה שימוש בכל זמן מכל מקום.

איך מקבלים מעמד של סולק? או….מה עושים כדי שניתן יהיה לחייב לקוחות בכרטיס אשראי?

יש 2 אפשרויות:

  1. יצירת קשר עם אחת מחברות הסליקה המאושרות כגון ישראכרט או לאומי MAX או ויזה כאל וקבלת מספר ספק מהן – התהליך אורך בין מספר ימים למס' שבועות, אינו כרוך בתשלום ויש לשלם לחברת האשראי עמלת סליקה אשר בדרך כלל נעה בין 1-2% מהיקף הסכומים הנסלקים, סכום שמותנה בכושר המיקוח שלכם והיקף העסקאות אות תבצעו באמצעות סליקת אשראי ללקוחות שלכם.
  2. התחברות לחברה אשר מאפשרת סליקה ללא מספר ספק (כגון משולם, UPAY, וכדומה) – שם ניתן להתחיל לסלוק כמעט מיידית ללא כל תהליך ביורוקרטי אולם יש לשלם לחברה זו בדר"כ עמלת סליקה גבוהה יותר של בין 1.5 ל 3%  מהסכומים הנסלקים.

כיצד החיבור בין העסק וחברת האשראי וכיצד הכסף עובר מהלקוח אליכם?

פעולת הסליקה מבצעת תהליך פשוט – חיוב כרטיס האשראי של הלקוח מחד והעברת הכסף אליכם לבנק מאידך.

איך זה עובד?

בכל אחת מאפשרויות הסליקה הרשומות לעיל , מותקנת תוכנה אשר מקשרת ביניכם , העסקים הסולקים לבין חברת האשראי של הכרטיס ששייך ללקוח שלכם.

התכנה המותקנת אצלכם  אותה אנחנו מספקים במחיר הנקוב במחירון-  מקבלת את פרטי כרטיס האשראי , פונה בזמן אמת למערכת בין בנקאית (ש.ב.א ) אשר מצידה פונה לחשבון הבנק אותו יש לחייב,
מבצעת את החיוב ודואגת להעביר לכם את התשלום.

בתוכנה זו יש מערכת ניהול באמצעותה ניתן לראות את כל תשלומים המגיעים לכם ועוד אינפורמציה רבה אודות הכספים אשר נכנסים אליכם באופן שוטף לחשבון.

הכספים נאגרים במהלך החודש בחברת הסליקה אתה נקשרתם בתהליך קבלת מספר הספק (ישראכרט , לאומי MAX או ויזה כאל ) ובתחילתה החודש הבא בימים קבועים יזוכה חשבון הבנק שלכם.

אצלנו ניתן לרכוש את התוכנה אשר מבצעת את פעולות הסליקה הן באמצעות חברות האשראי והן באמצעות החברה אשר אינה דורשת מספר ספק.

כמובן שתקבלו בחבילה המתאימה גם את החשבונית האוטומטית אשר תחסוך לכם זמן וכסף,
כמו כן אנו מספקים שירותי סליקה מהיום למחר כולל קבלת תקבולים מידיים תוך 24 שעות!

החבילות שלנו הן מהזולות בישראל והמשתלמות ביותר.

למעבר למחירון נא ללחוץ כאן.

חשוב לציין שהתהליך כולו נעשה בתיקני האבטחה המחמירים ביותר אשר נמצאים בפיקוח כל חברות האשראי ( תקן pci) וכל התהליך הנו בטוח לחלוטין.